Searching for jannah

Aku.Hamba.Yang.Lemah

Assalamualaikum. Nama diberi Liyana. Saya hanyalah hamba Allah yang masih belajar erti kehidupan. Jika saya ada buat kesilapan... Mohon tegur saya. Sekiranya saya sudah tiada... Doakan kesejahteraan saya...Terima Kasih.


Seandainya ada silap dan salah. Maafkan saya. ♥




Seandainya saya sudah pergi doakan kesejahteraan saya. Dan saya mintak maaf diatas kesalahan saya... ♥


Entries/Ilmu About Mari Melawat Nasyid Pilihan




ツ Ilmu

Jemput Singgah...

KISAH MUAZ DAN MUAWIZ YANG BERHASRAT MEMBUNUH ABU ...
Ramadhan Pesta Makanan...Jom ubah ke Pesta Ibadah
Manusia
Apa Itu Hukum Hudud??
DULU | SEKARANG (PART 1)
Sehidimiz Ahmad Ammar
Syarahan - Tanggungjawab Anak - anak Kepada Ibu Bapa
Tanggungjawab Seorang Anak Terhadap Ibu Bapa
MUSTAFA KAMAL ATATURK : M A T I N Y A . D A L A M ...
Picture
TINGGALKAN JEJAK






Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

SADO


Wahai diri.
Semua yg terjadi ini ada hikmahnya.
Ingatlah. apa yg diuji di dalam dunia ini adalah ujian daripada Allah.
Sesungguhnya ujian yg diberikan itu adalah berdasarkan kemampuan diri itu sendiri.
Jadi sado lah.
Sbb awak mampu Allah uji sebegitu rupa.

Doa lah.
Berubahlah.
Mungkin ini caranya untuk Allah sedarkan awak yg dh jauh terleka dan tersasar.
Kembalilah ke jalanNya seperti suatu ketika dahulu.
Hidayah itu datang daripada pelbagai cara.

Jangan mengalah.
Allah ada.
Allah maha mengetahui.
Allah yg memurahkan rezeki.
Mohon dan luahkan lah kepadaNya.
Allah maha mendengar.
Ingat.
Istiqomah.
Jgn terleka lagi.
Cukuplah zaman itu berlalu.

Kembalilah mencari jalanNya.
In sha allah hidup di dunia dan akhirat lebih tenang.
Aamiin